Pozycjonowanie
dla małych firm, czyli:

SEO dla Ludu!

Zanim zaczniesz czytać dalej, zastanów się, czy przytrafiła Ci się kiedyś podobna sytuacja:

  • Dzwonią do Ciebie firmy pozycjonujące z ofertą, a Ty nie masz pojęcia, o co im chodzi?
  • Dostałeś ofertę pozycjonowania na e-mail i nie wiesz, czy coś Ci to da?
  • Słyszałeś, że trzeba się pozycjonować, ale nie wiesz, o co w tym chodzi i nie chcesz dać się naciągnąć?

Jeżeli choć raz Twoja odpowiedź brzmiała „tak”, czytaj dalej :)

CHCESZ BYĆ WYŻEJ
W WYNIKACH GOOGLE?

Przygotowując się do tego szkolenia, poprosiliśmy o pomoc osoby takie jak Ty – przedsiębiorców, właścicieli biznesów, osoby odpowiedzialne w swoich firmach za promocję w Internecie. W przesłanej ankiecie zapytaliśmy, czego chcieliby się dowiedzieć o pozycjonowaniu, jakiej wiedzy im brakuje i z czym mają największy problem.

Otrzymaliśmy ponad 200 (tak, dwieście) wypełnionych ankiet, które dokładnie przeanalizowaliśmy. Najczęściej pojawiały się w nich następujące pytania:

  • Co można zrobić samemu, bez pomocy firm pozycjonujących, aby moja strona była wyżej w wynikach wyszukiwarki?
  • Co wpływa na pozycję strony w Google? Dlaczego moja konkurencja jest wyżej niż ja?
  • Co robią agencje pozycjonujące?
  • Jak współpracować z firmami zajmującymi się pozycjonowaniem?
  • Ile kosztuje pozycjonowanie?

I właśnie o tym będzie nasze szkolenie. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na powyższe pytania oraz wiele informacji o prostych sposobach, które ułatwią Ci pozycjonowanie Twoich stron.

PLAN SZKOLENIA

Całe szkolenie to 4 rozbudowane moduły tematyczne, wszystkie w formie gotowych do zastosowania od zaraz porad:

  1. Wyszukiwarka – czemu tak na nas działa?
    Dowiesz się, jak działa wyszukiwarka, skąd wie, że istniejesz i dlaczego Twój konkurent jest wyżej od Ciebie. Omówimy, czym są linki i jakie mają znaczenie dla ludzi i wyszukiwarki. Dowiesz się, co to jest szerokie pozycjonowanie i czy masz na nie szanse. Panda, pingwin i nietoperz – na co wyszukiwarce te „zwierzaki”? Poznasz przydatne w pozycjonowaniu narzędzia.
  2. Co to są i jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
    Dobrze dobrane słowa kluczowe to podstawa sukcesu w pozycjonowaniu. Wytłumaczymy, czym są i jak je prawidłowo dobrać dla swojej strony. Pokażemy Ci, jakie są kolejne kroki prac przy ich wyborze i optymalizacji. Zobaczysz narzędzia, z jakich możesz korzystać.
  3. Tu zaoszczędzisz – to możesz zrobić samodzielnie
    15 starannie wyselekcjonowanych i dobranych porad. Wszystkie pomyślane tak, abyś mógł je wykonać sam, poświęcając na to co najwyżej kilkanaście minut dziennie. 15 porad na 15 kolejnych dni i masz wszystko, co potrzebne, aby Google polubił Twoją stronę. Porady są niezależne od siebie, zwarte i przejrzyste. Krok po kroku omówione z przykładami.
  4. Współpraca z firmami pozycjonującymi
    W ramach ostrzeżenia najpierw zaczniemy od kar, jakie wyszukiwarka może nałożyć na Ciebie i Twoją stronę za oszustwa w pozycjonowaniu. Tak, na Ciebie, nie na firmę pozycjonującą, mimo że to ona mogła Ci  zaszkodzić (nawet nie celowo). Następnie wytłumaczymy, jakie są modele rozliczeń z agencją SEO, za co płacisz i co dostajesz. Wyczulimy Cię, na co zwrócić uwagę, aby nie dać naciągnąć się agencji. Na koniec zastanowimy się, co się może stać z Twoją pozycją w wyszukiwarce, jeżeli zrezygnujesz z współpracy z pozycjonerem.

Chcemy byś na szkoleniu wszystko zrozumiał, dlatego postawiliśmy sobie za cel wszystko przekazać jak najprostszym językiem. Będzie bardzo konkretnie i prosto aż do bólu. Gdzie to tylko możliwe, będziemy pokazywać wszytko na przykładach stron www uczestników szkolenia.

A O TYM WSZYSTKIM MÓWIĆ BĘDĄ

Adam Pioch

Od ponad 15 lat w Internecie. Stworzył i sprzedał z zyskiem kilka serwisów internetowych. Doradzał i wspiera rozwój wielu e-biznesów. Od ponad 6 lat z pasją prowadzi szkolenia z szeroko pojętej tematyki e-biznesu. Posiada certyfikat zaawansowanego mówcy organizacji Toastmasters International. Zobacz profil na Golden Line: http://www.goldenline.pl/adam-pioch

Paweł Wawrzyniak

Zajmuje się optymalizacją stron internetowych klientów, tak aby lepiej realizowały swoje zadania – czytaj przynosiły więcej zysku. Gorący zwolennik analityki internetowej i mierzenia skuteczności działań promocyjnych. Na co dzień zajmuje się także programowaniem stron i rozwiązań opartych o WordPressa.

TWOJE KORZYŚCI (W SKRÓCIE)

Udział w naszym szkoleniu da Ci solidne fundamenty, dzięki którym pozycjonowanie przestanie być dla Ciebie wiedzą tajemną. Najważniejsze korzyści z udziału w naszym szkoleniu:

  • Dowiesz się,  o co chodzi z tym pozycjonowaniem i od tej chwili nikt już Ci głupot nie będzie wciskał.
  • Dostaniesz zestaw 15 konkretnych porad, dzięki którym Twoja strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania (wszystko do zrobienia samemu, bez konieczności zatrudniania informatyka).
  • Poznasz sposoby wyboru takich fraz kluczowych, które przyprowadzą na Twoją stronę prawdziwych klientów.
  • Już nie będziesz się zastanawiać, czy warto zlecać pozycjonowanie, czy może robić to samemu.
  • Przestaniesz wyrzucać pieniądze w błoto, bo dowiesz się, jak sprawdzić, czy pozycjonowanie przynosi Ci korzyści.
  • Rozmowa z firmami pozycjonującymi nie będzie sprawiała Ci problemu. Teraz będziesz wiedział, czego wymagać i na co uważać (nie będą mogli już Ci wciskać ciemnoty).
  • Unikniesz wielu błędów związanych z niewłaściwym pozycjonowaniem (w tym kar od Google).
  • Otrzymasz dostęp serwisu do SkutecznyE-biznes.pl (patrz Bonusy).

To nie wszystkie korzyści :)

BONUSY

  1. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dostęp do ponad 12 godzin kursów wideo na temat promocji firmy w Internecie, zamieszczonych na serwisie SkutecznyE-biznes.pl. Wartość tego bonusu to: 200 zł. Szkolenia wideo prowadzą Ci sami trenerzy wraz z zespołem swoich doradców. Jeszcze bardziej poszerzysz swoją wiedzę na temat promocji w Internecie.
  2. Wszystkie 15 porad zebrane w formie checklisty z zadaniem na każdy dzień. Dzięki niej na bieżąco będziesz śledzić swoje postępy w optymalizacji i pozycjonowaniu strony www.

Zobacz, co inni sądzą o tym,
jak prowadzimy szkolenia:

„Powiem szczerze, że brałem udział w wielu różnych szkoleniach i nigdy jeszcze wykład na którym byłem nie pozostawił we mnie tak wielu pozytywnych emocji. Spotkałem wielu trenerów, którym się wydawało, że coś wiedzą, że są
„w temacie”, a tu proszę miłe zaskoczenie „strzelałeś” do mnie słowami na które czekałem, odpowiedziami na pytania na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi…”

Łukasz Grabuś

Niezwykle inspirujące i pobudzające do przemyśleń szkolenie wychodzące poza schemat standardowego szkolenia.
Spotkanie pełne pasji, doświadczenia i tolerancji także dla niewtajemniczonych w arkana nowych technologii.
Adam nie dość, że emanuje dużą dawką pozytywnej energii, to jeszcze w sprytny i skuteczny sposób potrafi wyzwolić ją wśród uczestników.
Merytoryka okraszona licznymi przykładami, ciekawe i wciągające casy mobilizujące do szukania własnych rozwiązań.
Praca z Adamem to czysta przyjemność. Serdecznie polecam.

Justyna Gaj

Wykłady prowadzone profesjonalnie, fachowe i wyczerpujące odpowiedzi prowadzącego na pytania zadawane przez uczestników. W trakcie zajęć duża dawka praktycznych porad i ciekawych ćwiczeń. Polecam !

Jerzy Tutaj

KIEDY, GDZIE I ZA ILE?

Najbliższe szkolenia odbędą się na przełomie marce i kwietnia 2013 w Poznaniu. Więcej szczegółów podamy wkrótce! Rejestrując się już teraz możesz skorzystać z promocyjnej, o 20% niższej ceny!

Cena całodniowego szkolenia z materiałami, wyżywieniem i dostępem do serwisu SkutecznyE-biznes.pl to:

 397 zł netto 497 zł netto

(488,31 zł brutto) (611,37 zł brutto)

Mamy ograniczoną liczbę miejsc!

Formularz rejestracyjny

Wybierz termin dla siebie i wypełnij formularz, aby uzyskać miejsce na szkoleniu.

Organizator

Organizatorem szkolenia jest firma Digital Generation, wydawca serwisu SkutecznyE-biznes.pl, na którym znajdziesz materiały wideo poświęcone promocji firmy w internecie.

 (c) 2012 DigitalGeneration.pl